Hlavní obsah

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Článek

Předváděla pro stovky návrhářů, byla hvězdou přehlídek předních módních domů, jako je Prada, Dior či Chanel, objevila se na titulních stranách snad všech prestižních časopisů a nafotila desítky lukrativních kampaní. Nyní si Denisa Hromkovičová Dvořáková zkusila novou úlohu a po Pavlíně Němcové, Simoně Krainové či Zuzaně Stráské se stala ambasadorkou soutěže Schwarzkopf Elite Model Look.

„Mám z této příležitosti velkou radost, protože je to pro mě úplně něco nového, ráda přijímám nové zkušenosti,” nechala se slyšet kráska na pražském castingu.

Denisa sama v roce 2006 zvítězila ve světovém finále této prestižní modelingové soutěže a rozhodně má dost zkušeností, které může předávat dál. „Už je to dvanáct let, co jsem prošla stejným castingem přesně na tomto místě. Sama si pamatuju, jak jsem byla nervózní, a tak se ty holky tady pokusím uklidnit,” řekla Denisa.
 Oblíbenkyně Karla Lagerfelda i titulní tvář italské Vogue tentokrát nebyla za modelku, ale spíše za moderátorku. K novému úkolu přistoupila zodpovědně a před akcí absolvovala několik lekcí s hlasovou koučkou. „Naučili mě lépe vyslovovat a mluvit pomalu, jsem totiž člověk, který okamžitě řekne to, co má na jazyku,” usmívala se.

Rodilá Pražačka aktuálně žije se svým manželem, bývalým slovenským fotbalistou Martinem Hromkovičem, v Bratislavě, což její výslovnost logicky také ovlivňuje. „Národní řeč se nezapomíná, i když jsem žila v New Yorku, stále jsem mluvila česky. Ale když se do toho začala míchat slovenština, tak to začalo být jiné. Přece jen jsme byli jedna země a naše jazyky jsou hodně podobné, tak mi do řeči sem tam nějaké slovenské slovíčko padne,” říká Denisa Dvořáková.

Reklama

Další články

Načítám