Prostřednictvím jejich nadace Archewell Organization Meghan a princ Harry (36) navázali úzkou spolupráci s americkým nadnárodním koncernem Procter & Gamble. Obě strany se partnerstvím chtějí zaměřit na genderovou rovnost, větší inkluzivitu v on-line prostředí a spravedlivější budoucnost pro dívky a ženy.

Jak ale britský list Daily Mail připomíná, společnost za sebou vláčí závoj kontroverzí, od testování na zvířatech přes dětskou práci po sexismus. Právě na poslední zmíněné si Meghan Markleová ve svých 11 letech stěžovala v dopise.

Jako malou holku ji velmi pohoršila reklama na mycí prostředek, v níž zaznělo: „Matky po celé Americe bojují s mastnými hrnci a pánvičkami.“ Dopis poslala nejen koncernu, svou stížnost adresovala také Hilary Clintonové a o sexisticky laděné reklamě promluvila v rozhovoru pro zpravodajský segment Nick News stanice pro děti Nickelodeon.

„Byla jsem opravdu rozzuřená. Když to slyšeli kluci ze třídy, okamžitě si z nás holek dělali srandu a říkali nám, že patříme do kuchyně, kde je naše místo,“ překvapila svou uvědomělostí dospívající Markleová. Společnost v reakci na dopis a medializaci svého přešlapu reklamu přepracovala a vyhověla návrhu malé Meghan, aby slovo matky nahradili lidmi. Finální projev tak zněl „Lidé po celé Americe bojují s mastnými hrnci a pánvičkami.“

Není tedy divu, že když Meghan oznámila spolupráci s touto firmou, na reakce nemusela dlouho čekat... Fanoušci po zahájení spolupráce označili vévody ze Sussexu za obrovské pokrytce, kteří se pouze honí za penězi. Na sociálních sítích se od Meghan a Harryho dožadují vysvětlení, proč nespojili síly se značkou, která se doopravdy stará o blaho jak svých zaměstnanců, tak zákazníků, a nemá reputaci poskvrněnou obviněním z nucených dětských prací.

VIDEO: Harry a Meghan: Nejzásadnější okamžiky ostře sledovaného páru

Video
Video se připravuje ...

Harry a Meghan: Nejzásadnější okamžiky ostře sledovaného páru Mall.tv

Fotogalerie
101 fotografií