Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server paparazzi.cz na bulvární tisk přesně 7.909x, což odpovídá cca 412.680-ti odkázaným článkům ročně.

prosinec 2018
St 5121926
Čt 6132027
leden 2019
So5121926
Ne6132027

Vědci přišli na to, proč jsou mladší synové dvakrát častěji homosexuální
Mladší z bratrů jsou dvakrát častěji homosexuální. Ne, že by každý z mladších bratrů byl gay a neexistovali gayové mezi prvorozenými syny, ale statisticky je průkazné, že druhý tři třetí z bratrů je homosexuál mnohem častěji než ten první. Podle kanadských vědců zřejmě tuto pravděpodobnost zvyšuje imunitní reakce matky během těhotenství.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 15.12.2017 v 22:14, prečteno: 5x

nejlepší články ze dne: 15. 12. 2017

Muži s poruchou erekce více než dvakrát častěji končí s infarktem či mrtvicí
Porucha erekce je varováním pro muže vyššího věku, že je něco v nepořádku s jejich oběhovou soustavou. Vědci z Marylandu prokázali, že muži s poruchou ztopoření pyje více než dvakrát častěji utrpí infarkt, mrtvici či zástavu srdce.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 13.6.2018 v 22:14, zobrazit podobné
Čokoládoví labradorští retrívři umírají dříve a jsou častěji nemocní
Britští veterinární vědci přišli na to, proč velmi módní a celebritami oblíbení čokoládoví retrívři umírají dříve a častěji trpí chorobami. Může za to šlechtění. Jejich zbarvení srsti je totiž ovládáno recesivními geny, takže se jako v případě blond vlasů se musejí potkat v DNA embrya oba geny pro čokoládové zbarvení, aby štěně mělo kýženou srst. Jenže to výrazně omezuje genovou variabilitu mezi potomky, kteří jsou pak náchylnější k onemocněním a dožívají se o více než rok méně než labradorští retrívři kávoví či černí.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 24.10.2018 v 16:14, zobrazit podobné
Gayové mají dvakrát častěji rakovinu kůže. Kvůli opalování
Podle amerických vědců jsou nově vysoce rizikovou skupinou osob s ohledem na onemocnění rakovinou kůže gayové a bisexuálové. Proč? Tito muži šestkrát častěji než heterosexuálové navštěvují solária a také se častěji opalují. Tohle chování je přitom spojeno s vysokým rizikem nádorového onemocnění kůže.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 9.10.2015 v 18:14, zobrazit podobné
Muži vyvrcholí ve spánku dvakrát častěji než ženy
Muži jsou pohlavím silně ovlivněným neustálou touhou po orgasmu. Nejenže po něm extrémně prahnou a ženou se za ním téměř denně, ale dosahují ho snadněji a častěji než ženy. A to platí také o orgasmech dosažených ve spánku. U mužů je dvakrát častější než u žen.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 6.9.2017 v 15:14, zobrazit podobné
Hypochondři onemocní chřipkou dvakrát častěji
Věř! A víra tvá tě uzdraví. Tohle Ježíšovo poučení se opírá o biologickou realitu. Lidé, kteří totiž věří, že neonemocní a jsou velmi zdraví, skutečně odolají chřipkové infekci, i když jsou jí přímo vystaveni. A naopak hypochondři, kteří se nemocí obávají a věří, že se hned nakazí, onemocní dvakrát častěji po přímém kontaktu s virem.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 18.11.2015 v 17:14, zobrazit podobné
Homosexuální táta Ricky Martin: Mí synové jsou válečníci
Zpěvák Ricky Martin je rád, že mají synové jeho geny. Díky tomu jsou to aktivní, jak on říká, válečníci, kteří s ním cestují po celém světě a neustálá změna a pobyt v letadlech jim vyhovuje. Portorický hudebník je teď na výchovu Mattea a Valentina sám, s partnerem se rozešel na počátku minulého roku.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 11.2.2015 v 12:14, zobrazit podobné
Ženy mající velký rozdíl v délce ukazováčku a prsteníčku jsou častěji lesbičky
Ženy, jejichž prsteníček a ukazováček na levé ruce se výrazně liší v délce, jsou častěji lesbičky. Vyplývá to ze srovnávací studie jednovaječných dvojčat ženského pohlaví, z nichž jedno má heterosexuální a druhé homosexuální cítění.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 23.10.2018 v 22:14, zobrazit podobné
Pozor na hipstery s bradkou! Podvádějí dvakrát častěji než muži s holou tváří
Hustý a bohatý plnovous je už po statisíce let symbolem silného muže a plodnosti. Hipsterská kultura po desítkách let módy oholených tváří učinila z hustého porostu na tváři opět masovou módu. A tak dnes v ulicích vídáme vousáčů mnohonásobně více než na počátku milénia. Ti, jimž připadají pánové s plnovousem atraktivnější, by se ale měli mít na pozoru. Jsou totiž více než dvakrát častěji nevěrní svým protějškům.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 30.10.2015 v 20:14, zobrazit podobné
Sourozenci homosexuálů jsou plodnější
Homosexuální jedinci jsou v živočišné říši naprosto běžní, u divokých kachen, lvů, sov, lososů, koal, slepic, delfínů, žiraf, tučňáků, hmyzu i jiných druhů vědci často pozorují kopulace mezi příslušníky stejného pohlaví. Proč evoluce něco takového připouští, nebylo dosud jasné. Nicméně vše, co v přírodě přetrvává, nějaký evoluční význam má. A podle švédských zoologů je to zřejmě fakt, že sourozenci homosexuálních jedinců jsou plodnější.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 17.5.2016 v 10:13, zobrazit podobné
Proč je zívání nakažlivé? Vědci přišli na nový důvod, může jim pomoci léčit Touretteův syndrom
Skupina výzkumníku z Univerzity v Nottinghamu se pustila do studie nakažlivosti zívání. Přišli na to, že zřejmě nesouvisí s empatií, ale motorickými funkcemi mozku. Zjištění by jim mohla pomoci v hlubším studiu Touretteova syndromu.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 4.9.2017 v 08:05, zobrazit podobné