2. www.ihot.cz:
Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server paparazzi.cz na bulvární tisk přesně 7.831x, což odpovídá cca 408.610-ti odkázaným článkům ročně.

listopad 2018
Po 5121926
Út 6132027
prosinec 2018
St 5121926
Čt 6132027

Vědci CERNU: Vesmír měl dávno zaniknout
Experimenty Evropské organizace pro jaderný výzkum dokazují, jak málo toho stále víme o kvantové fyzice a makrokosmu. Studované mechanismy totiž nevysvětlují, proč vesmír neničí sám sebe a celý systém nekolabuje. Teorie o stejném poměru hmoty a antihmoty na počátku vzniku vesmíru se jeví jako nesmyslné. Kdyby tomu tak bylo, vesmír by dávno neexistoval.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 26.10.2017 v 12:14, prečteno: 10x

nejlepší články ze dne: 26. 10. 2017

Sheldon z Teorie velkého třesku by žasl: Urychlovač v CERNu zastavila lasička
To by bylo těžké sousto i pro Sheldona Coopera z seriálu Teorie velkého třesku. Jeho oblíbený hadronový urychlovač částic ve švýcarském Cernu je od pátku vyřazen z provozu. Na svědomí ho má lasička, která vnikla do vysokonapěťového transformátoru a způsobila tak zkrat. Zaplatila za to ale životem, informovala BBC.
zdroj: www.blesk.cz, přidáno 30.4.2016 v 17:03, zobrazit podobné
Vesmír je plný zaniklých mimozemských civilizací, tvrdí vědci
Pravděpodobnost, že je Země ve vesmíru jedinou živou planetou a lidstvo jedinou civilizací, je naprosto mizivá. Asi jedna ku deseti miliardám biliónů. Jenže podle nové teorie astrofyziků ze státu Washington je sice vesmír plný jiných civilizací, ale ty vymřely. Proto nás nemůžou kontaktovat. Lidstvo však čeká dost možná stejný osud. Totální zánik.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 5.5.2016 v 18:14, zobrazit podobné
Vesmír se rozpíná rychleji, zjistili astronomové. Možná funguje jinak, než si mysleli
Hubbleův vesmírný dalekohled provedl historicky nejpřesnější měření, jak rychle se rozpíná vesmír. Zjištění může zásadně změnit náš pohled na kosmos.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 14.4.2018 v 11:05, zobrazit podobné
Tom Cruise vdechne život Mumii. Už dávno není směšný, jeho kaskadérské kousky si zaslouží respekt
Klasická série Mumie se vrací s Tomem Cruisem v čele. Studio Universal hodlá oživit svůj hororový filmový vesmír a konkurovat tak komiksům a sci-fi.
Celebrity v článku: Tom Cruise
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 20.4.2017 v 15:05, zobrazit podobné
Einstein se nemýlil! Co teprve teď vědci objevili?
Einsteinovy gravitační vlny byly potvrzeny. Geniální fyzik v rámci teorie relativity tvrdil, že se vesmír po velkém třesku neskutečně rychle nafoukl a že jím dodnes proudí signál vyvolaný gravitačními vlnami. Ty teď byly objeveny a potvrzeny, jak naznačuje profesor Lawrence M. Krauss z Louisiany.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 14.1.2016 v 17:14, zobrazit podobné
Profesor fyziky tvrdí: Vesmír stvořila vyšší inteligence
Profesor teoretické fyziky Mičio Kaku působící na City College v New Yorku tvrdí, že vesmír stvořila vyšší inteligence a on má pro svá tvrzení důkazy. K tomuto závěru přišel studiem tachyonů. To jsou hypotetické částice, které se pohybují rychleji než světlo.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 19.12.2016 v 12:14, zobrazit podobné
Vědci mají první důkazy, že vesmír kolem nás je jen hologram
Na počátku tohoto roku přišli astrofyzikové z Anglie, Itálie a Kanady s tím, že mají první důkazy podporující dvacet let starou teorii o holografické povaze vesmíru. Podle ní žijeme vlastně v hologramu, který vyzařuje z dvourozměrné matrice vesmíru. Ačkoli to není teorie potvrzená zcela, výzkum reliktního záření tomu nasvědčuje.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 13.6.2017 v 13:14, zobrazit podobné
Fotky: Čarovná krása Jupiteru. Nadšenci upravili satelitní snímky planety, výsledky jsou dechberoucí
NASA umí v lidech vzbudit zájem o vesmír. Jedním z důkazů je i projekt JunoCam, díky kterému vznikají stovky variací satelitních snímků pořízených sondou Juno. Národní úřad pro letectví a kosmonautiku nabízí fotky ve vysoké kvalitě ke stažení nejen zájemcům o vesmír, ale i laické veřejnosti, která z nich pomocí grafických programů vytváří doslova snové krajiny. Vznikají tak fiktivní sci-fi světy, umělecká díla, průvodce planetou i hypnotické malby. Ty nejlepší pak NASA zveřejňuje na svých webových stránkách. Podívejte se na ty nejpovedenější.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 18.5.2017 v 10:05, zobrazit podobné
zdroj: www.pikant.cz, přidáno 18.5.2017 v 10:10, zobrazit podobné
Každá třetí krabička Lega obsahuje zbraně, hra dětí je stále brutálnější, varují vědci
Doba nevinnosti Lega je dávno pryč. Stavební kostičky a rozesmáté panáčky vystřídali drsní válečníci se zbraněmi.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 23.5.2016 v 14:05, zobrazit podobné