Za posledních 168 hodin (7 dní) odkázal server paparazzi.cz na bulvární tisk přesně 8.619x, což odpovídá cca 449.727-ti odkázaným článkům ročně.

září 2017
říjen 2017
Čt 5121926
 6132027
So 7142128

Vědci pěstují rajčata v moči. Kvůli kolonizaci Marsu
Němečtí vědci pomáhají vyvíjet metody pěstování rostlin, které by bylo možné využít při kolonizaci vesmíru a zvláště Marsu. Astronauti potřebují využít všechny odpadní látky a zdroje k pěstování zeleniny, aby nebyli závislí na dodávkách ze Země. A fyziologové z Německého vesmírného centra vypěstovali rajčata z lidské moči a potu.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 23.3.2017 v 18:14, prečteno: 4x

nejlepší články ze dne: 23. 03. 2017

Jak chutnají rajčata vyrostlá na marťanské půdě?
Nizozemští vědci už tuší, jak by chutnala rajčata pěstovaná na Marsu. Vyprodukovali totiž první plody této lilkovité rostliny v půdě pocházející z rudé planety. Vědci z Wageningenu také experimentují s pěstováním rostlin v půdách, které se nacházejí na Měsíci.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 30.6.2016 v 10:14, zobrazit podobné
Kolonizace Marsu asi nebude možná. Kvůli imunitnímu systému
Ačkoli se o kolonizaci Marsu hovoří jako o hotové věci a nejen mnohé vlády světových velmocí, ale také někteří miliardáři uvažují o projektech osidlování červené planety s naprostou jistotou, jejich snahy můžou ztroskotat na neviditelných biologických zákonech ovládajících naše těla. Ruští a kanadští vědci zjistili, že kolonizace zřejmě nebude možná kvůli imunitnímu systému.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 11.9.2017 v 16:14, zobrazit podobné
NASA chce začít od roku 2020 produkovat na Marsu kyslík
Americká NASA má veliké plány s kolonizací Marsu v tomto století. Už za tři roky by chtěla poslat k rudé planetě misi, která by zahájila produkci kyslíku na čtvrté oběžnici Sluneční soustavy. Právě dostatečný zdroj kyslíku je nezbytný pro možnou kolonizaci planety člověkem.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 24.8.2017 v 17:14, zobrazit podobné
Marťan měl pravdu: V půdě z Marsu lze vypěstovat zeleninu!
Nizozemští vědci prokázali, že při osidlování Marsu nebude tolik obtížné pěstovat na rudé planetě zeleninu. Tedy při zajištění jistých atmosférických podmínek a dostatku vláhy lze v půdě čtvrté oběžnice Slunce vypěstovat brambory, rajčata, hrášek, roketu, ředkvičky, řeřichu či žito.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 10.3.2016 v 17:13, zobrazit podobné
Kolonizaci Marsu zřejmě zabrání imunita a bakterie
Ruští vědci na sklonku léta publikovali výsledky výzkumů, podle nichž nebude možná kolonizace Marsu a vesmíru obecně, protože lidský organismus se ve stavu beztíže chová tak, jako by zápasil s těžkou infekcí či rakovinou. Imunitní systém doslova zešílí. Jenže k tomu se přidává nová nelichotivá zpráva, že totiž bakterie v kosmických plavidlech budou mnohem nebezpečnější a smrtelnější. Ačkoli tak můžou mnozí miliardáři a nadšenci jásat nad technologickými pokroky, zapomínají na člověka samotného. Biologie nám hromadný přesun na Mars znemožní.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 6.10.2017 v 11:14, zobrazit podobné
Bizarní objev: Všichni savci močí stejně dlouho, 21 sekund
Američtí vědci zjistili, že většina savců močí zhruba stejnou dobu bez ohledu na tělesnou hmostnost zvířete.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 27.6.2014 v 11:05, zobrazit podobné
Tajemství dávných civizilací: Na akné používali moč
Léčení močí neboli urinoterapie je stará tisíce let. Znali ji Aztékové, Indové, Egypťané i Číňané. Vědci se k ní staví skepticky, popíjení vlastní moči – odpadních látek – kterých se tělo zrovna zbavilo, jim přijde nesmyslné. Ale řada dermatologů a kosmetiček přiznává, že potírání pleti močí může pomoci proti akné.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 24.10.2016 v 15:14, zobrazit podobné
Máte červené oči z bazénu? Koupali jste se v cizí moči!
Většina lidí milujících plavání si vlastní dost velký bazén dovolit nemůže. A tak musí na ten veřejný, kde pak tělo protáhne v dlouhé vodní nádrži. Ta však neobsahuje jen vodu a chlorovou dezinfekci. Důkazem jsou červené oči, s nimiž se člověk z bazénu vrátí. Ty má rudé totiž kvůli derivátům moči, kterou do vody vypouštějí bezohlední návštěvníci. Oči nečervenají kvůli chlóru, ale kvůli moči, s níž chlór reaguje.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 26.4.2016 v 21:13, zobrazit podobné
Voda na Marsu je skvělá PR kampaň pro film Marťan. Režisér o objevu věděl měsíce dopředu
Režisér Ridley Scott komentoval nové objevy NASA. O vodě na Marsu věděl prý měsíce, ale příběh svého filmu Marťan kvůli tomu měnit nechtěl. Komentátor deníku The Guardian se zamýšlí nad vzácnou shodou náhod, kdy vědci z NASA oznámí takto přelomový objev zrovna v době, kdy do kin vstupuje film o amerických astronautech, kteří cestují na Mars.
zdroj: bleskove.centrum.cz, přidáno 30.9.2015 v 09:05, zobrazit podobné
Pěstujete rajčata? Před plísní je ochrání obyčejný aspirin!
Chcete rajčata pěstovat ekologicky bez chemie a přitom je chránit před plísní a dalšími chorobami? Snadná pomoc. Američtí vědci zjistili, že stačí zalévat tyto lilkovité rostliny aspirinem. Tedy účinnou látkou v tomto léku obsaženou. Není třeba rozpouštět drahé léčivo (Aspirin, Acylpyrin či Anopyrin), stačí si nasbírat či zakoupit vrbovou kůru. Ta obsahuje kyselinu acetylsalicylovou také. Zálivka vývarem z kůry a větviček ochrání rajčata před plísněmi a posílí růst.
zdroj: www.odhaleno.cz, přidáno 14.5.2014 v 08:14, zobrazit podobné